Load Banlancing in Pfsense ( Video File )

Zawgyi : ကၽြန္ေတာ္ internet လိုင္း ၂ လိုင္းေပါင္းတာကို  Video file ေလးနဲ႔ ေသခ်ာရွင္းျပေပးထားပါတယ္ ေနာက္ျပီးေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ လို VBOX မွာ လုပ္ခ်င္ရင္ ကၽြန္ေတာ္ လုပ္သြားတဲ့
အဆင့္တိုင္းပဲ လုပ္ပါ ပံုပါ ပါတယ္ ပံုအတိုင္းလုပ္ေပါ့
Unicode : ကျွန်တော် internet လိုင်း ၂ လိုင်းပေါင်းတာကို  Video file လေးနဲ့ သေချာရှင်းပြပေးထားပါတယ် နောက်ပြီးတော့ ကျွန်တော် လို VBOX မှာ လုပ်ချင်ရင် ကျွန်တော် လုပ်သွားတဲ့ အဆင့်တိုင်းပဲ လုပ်ပါ ပုံပါ ပါတယ် ပုံအတိုင်းလုပ်ပေါ့

                                               Download Here

Comments

Popular Posts