How to use Norton Ghost

Zawgyi : ကၽြန္ေတာ္ ဒီတခါတင္ေပးထားက Norton Ghost ပါ ဒီေကာင္က HDD ေတြကို  Clone တဲ့ Software ပါ ကၽြန္ေတာ္ တတ္ႏုိင္သေလာက္ ရွင္းျပေပးထားပါတယ္ အဓိက က HDD ေတြကို Clone ေတာ့ မယ္ဆိုရင္ Motherboard မွာ Source နဲ႔ Destination ကို မွန္ေအာင္ တပ္ပါ
ကၽြန္ေတာ္အဲဒါေလး ေသခ်ာ ေျပာခ်င္းပါတယ္
အကုန္လံုးလဲ လုပ္လို႔ ရမယ္လို႔ ကၽြန္ေတာ္ ေမ်ွာ္လင့္ပါတယ္

Unicode : ကျွန်တော် ဒီတခါတင်ပေးထားက Norton Ghost ပါ ဒီကောင်က HDD တွေကို  Clone တဲ့ Software ပါ ကျွန်တော် တတ်နိုင်သလောက် ရှင်းပြပေးထားပါတယ် အဓိက က HDD တွေကို Clone တော့ မယ်ဆိုရင် Motherboard မှာ Source နဲ့ Destination ကို မှန်အောင် တပ်ပါ
ကျွန်တော်အဲဒါလေး သေချာ ပြောချင်းပါတယ် အကုန်လုံးလဲ လုပ်လို့ ရမယ်လို့ ကျွန်တော် မျှော်လင့်ပါတယ်

                                              Download Here

Comments

Popular Posts