Download လုပ္မရျဖစ္ေနသူေတြအတြက္ပါ


Down မရတဲ့သူေတြ အခက္ခဲ ျဖစ္ေနတယ္ဆိုလို႔  ကၽြန္ေတာ္ screenshot ဖမ္းျပီး နားလည္ေအာင္ေအာက္မွာ ၾကည့္လိုက္ပါ  ပထမဦး ဆံုး
ကၽြန္ေတာ္ ေပးထားတဲ့ Down Link ကို Click လိုက္ျပီး ဆိုလို႔ ရိွရင္ ကၽြန္ေတာ္ ၾကားထဲ က ဘာေၾကာ္ျငာမွမခံထားဘူး mirrorcreator ကို ေရာက္သြားမွာပါ
ကိုယ္ၾကိဳက္တဲ့ hosting site ကေန ဆြဲလိုက္ပါ zippyshare တို႔ soldifiles တို႔ က ေသခ်ာပါတယ္ ကၽြန္ေတာ္ ဒီ mirrorcreater မွာဘာျဖစ္လို႔ တင္လဲဆိုေတာ့ ဒီ site က တခါတင္ရင္ hosting site ေတြဆီကို တခါတည္း ေရာက္သြားလို႔ပါ ကၽြန္ေတာ္ သံုးတဲ့ connection ေပၚမူတည္ျပီးေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ အတတ္ႏုိင္ဆံုး ကၽြန္ေတာ္ တင္ေပးတာပါ down တဲ့ သူေတြလဲ ကၽြန္ေတာ္ ကို နားလည္မယ္လို႔ ထင္ပါတယ္ အားလံုးကို ေက်းဇူးတင္ပါတယ္

Comments

Popular Posts