Auslogics_Disk_Defrag_Professional_v4.3.8.0

ကျွန်တော်တို့ computer သုံးတဲ့သူတွေ ဘယ်သူမဆို မြန်မြန်ဆန်ဆန် နဲ့ သုံး ချင်တာပဲမဟုတ်လား စက်က performance လဲကောင်းရဲ့သားနဲ့ Windows တတ်တာတွေဘာကြောင့် နှေးနေရတာလဲ VHD တွေများလာရင်တော့ ဖြစ်မှာပဲလေ
ဒီ software လေးကို သုံးကြည့်ပါ လို့ ကျွန်တော်တိုက်တွန်းပါတယ် .......

ကၽြန္ေတာ္ အခုတင္ေပးလိုက္တာက Auslogics Disk Defrag ပါ ကၽြန္ေတာ္တို႔ စက္ေတြမွာ VHD ေတြမ်ားလာရင္ Windows တတ္တာေတြပါေႏွးလာပါတယ္
အဲဒီအတြက္ Windows မွာ Default ပါတဲ့ Defragment Tool နဲ႔ လဲ သံုးရပါတယ္ ကၽြန္ေတာ္ကေတာ့ Software ကို ပိုၾကိဳက္တယ္ဗ်ာ လိုခ်င္းရင္ေတာ့ ေအာက္မွာ ေဒါင္းသြားေနာ္


Comments

Popular Posts