PS2 Server Configuration ( 100% Sure )

Unicode : ကျွန်တော် ကိုယ်တိုင်လဲ PS2 စက်ကို Network ကနေ စမ်းတာ တော်တော်ကြာပါတယ် ကိုယ်တွေလို ပဲ သူများတွေလဲ ဒီလိုပဲ ဆိုင်မသွားပဲ ကိုယ်တိုင်လုပ်တတ်ချင်းတာပဲ ဟုတ်တယ်မှတ်လား..... ဆိုတော့ ကျွန်တော် ဒီ video မှာ အသေးစိတ် အစအဆုံး ရှင်းပြထားပါတယ် PS2 စက်ကို ကျွန်တော့် laptop မှာ Video Capture Device တပ်ပြီးတော့ PS2 စက်မှာပါ PS2 Loader နဲ့ သေချာနားလည်အောင်ပြောပြထားပါတယ် ကျွန်တော်ပြောတာတွေမှာ အမှားပါခဲ့ရင်လဲ သည်းခံပြီးဖတ်ပေးကြပါ နောက်ဆုံး ဒီ သင်ခန်းစာမှာ Network ကို ဘာမှမသိဘဲထား လုပ်နိုင်မှာပါ အားလုံးပဲ ဘာ Error မှမတတ်ဘဲ လုပ်လို့ရမယ်လို့ ကျွန်တော် မျှော်လင့်ပါတယ် .........
Important : Memory Card တခုကို စက်တလုံး အတွက်ပဲ IP သတ်မှတ်လို့ရပါတယ် နောက်စက်တလုံးကိုသွားသတ်မှတ်လို့မရပါဘူး Network မှာ IP Conflict ဖြစ်သွားမှာပါ

Zawgyi : ကၽြန္ေတာ္ ကိုယ္တိုင္လဲ PS2 စက္ကို Network ကေန စမ္းတာ ေတာ္ေတာ္ၾကာပါတယ္ ကိုယ္ေတြလို ပဲ သူမ်ားေတြလဲ ဒီလိုပဲ ဆိုင္မသြားပဲ ကိုယ္တိုင္လုပ္တတ္ခ်င္းတာပဲ ဟုတ္တယ္မွတ္လား..... ဆိုေတာ့ ကၽြန္ေတာ္
ဒီ video မွာ အေသးစိတ္ အစအဆုံး ရွင္းျပထားပါတယ္ PS2 စက္ကို ကၽြန္ေတာ့္ laptop မွာ Video Capture Device တပ္ၿပီးေတာ့ PS2 စက္မွာပါ PS2 Loader နဲ႔ ေသခ်ာနားလည္ေအာင္ေျပာျပထားပါတယ္ ကၽြန္ေတာ္ေျပာတာေတြမွာ အမွားပါခဲ့ရင္လဲ သည္းခံၿပီးဖတ္ေပးၾကပါ ေနာက္ဆုံး ဒီ သင္ခန္းစာမွာ Network ကို ဘာမွမသိဘဲထား လုပ္နိုင္မွာပါ အားလုံးပဲ ဘာ Error မွမတတ္ဘဲ လုပ္လို႔ရမယ္လို႔ ကၽြန္ေတာ္ ေမၽွာ္လင့္ပါတယ္ .........
Important : Memory Card တခုကို စက္တလုံး အတြက္ပဲ IP သတ္မွတ္လို႔ရပါတယ္ ေနာက္စက္တလုံးကိုသြားသတ္မွတ္လို႔မရပါဘူး Network မွာ IP Conflict ျဖစ္သြားမွာပါ


Comments

Popular Posts